torstai 18. maaliskuuta 2010

Kevätlakanat


Meille tuli uudet lakanat, eivätkä ne ole edes valkoiset, vaikka vannon valkoisten lakanoiden nimeen! Tai vannoin - nyt olen todistettavasti ostanut jo kahdet lakanat ihan itse, ja ekat olivat rohkeasti harmaa-valkoruudulliset, nyt jo vihreä-valkoraidalliset. Hirveän jännittävää (sekä minulle että lukijoille, veikkaan).

Keväiset lakanat löytyivät hyvin edullisesti Hemtexistä, vaikka yleensä en löydä sieltä mitään. Värin lisäksi pidän kreppimateriaalista: näitä ei tarvitse silittää edes teoriassa.

Olin lakanoihin tyytyväinen aina siihen asti, kunnes Mustetta ruudulla -blogissa oli juttua Coconaten pellavalakanoista. Kuulostavat ihan täydellisiltä! Ehkä jos säästäisi muutaman vuoden... Onneksi muuten vaikuttaa siltä, että nyt, lähes 20 vuotta kotoa muuttamisen jälkeen, kaikki lahjalakanat alkavat hajota. Näin ollen pääsen vielä ostamaan ne elämäni kolmannetkin ihan itse valitut lakanat vielä joskus. Mitä aikuisuuden merkkejä!

2 kommenttia:

  1. Ooh, mua on linkitetty! :D Ihan pikku täsmennys: kannattaa painaa mieleen yrityksen nimi eli Coconate, sillä hakusanalla löytyy tietoa toisin kuin cocolinellä :)

    VastaaPoista
  2. Ups, olin katsonut väärin lakanan etiketistä. Mutta nyt on korjattu, kiitos oikaisusta! :)

    VastaaPoista