sunnuntai 23. toukokuuta 2010

Korunkaunis taulu

Kuten olen kertonut, ystäväni harrastaa korujen tekemistä. Kävin kylässä ja nappasin kuvan koruntekijän korvakorukokoelmasta.

Jos minulla olisi noin paljon koruja ja käyttäisin tuollaisia korvakoruja eikä meillä olisi kissoja, saattaisin hyvinkin apinoida ja ripustaa korunsäilytystaulun seinälle. Hyvä ja kaunis idea! Helmikaulakoruja samainen korutaitelija pitää pienessä seinänaulakossa. Toimiva juttu sekin - minulla korut ovat lasipurkeissa ja toisinaan saan yhden korun sijasta noukittua purkista kymmenen korun köntin...

2 kommenttia:

  1. Varteenotettavat ideat. Minulla on korut vetolaatikossa ja tulevat sieltä ulos yhtenä klönttinä niinikään. Käy sääliksi ohuempien ja sirompien puolesta... Tosin, tuo ajatus kaulakoruista riippumassa naulakossa saa heti jatkoajatuksen: Ransu & Tarzan-huuto; hiijaahiijohoiiii!

    VastaaPoista
  2. Joo, sitä naulakkoideaa kannattaa vielä harkita... Minulla oli yhdet lasihelmet roikkumassa kylppärin taulunkehyksestä. En ymmärrä, miten kissat a) huomasivat helmet, b) saivat ne tippumaan, c) siis hajottivat ne heti.

    Niin että jätetään ne kauniit ideat ei-kissallisille ;)

    VastaaPoista