sunnuntai 23. lokakuuta 2011

Syksyinen syyskampa


No nyt on syksy! Ero viime ja tämän viikon syyskampakuvissa on melkoinen! (Alempi kuva on siis viimeviikkoinen.)


Jo matkalla syyskampakallion juurella havaitsin, että jotain on tapahtunut.


Jotain tapahtui meidän pihallakin. Tällä hetkellä käsiäni pakottaa ja niskaa särkee, peukalossa on rakko. Tuli siis hieman haravoitua (ja kiroiltua: onnistuin sohaisemaan haravalla joidenkin pienien pistävien hyönteisten maassa olevaan pesään ja ne vainosivat minua koko päivän pihalla!).




Tämä on jäänyt esittelemättä: Sillä välin kun olin eräänä lauantaina opiskelemassa, mies oli tehnyt ympäristötaideteoksen pihauudituksista yli jääneillä kivillä!



Minä sen sijaan en ole siirrellyt pihalla vielä juuri muuta kuin niitä lehtiä. Ruukut ja koristeet ovat jäljellä. En suostu siivoamaan syksyä vielä pois, vaikka piha onkin (melkein) siinä kunnossa, että lumi voisi tulla. Mähän sanoin, etten tee enää tämän viikon jälkeen (paljon) pihatöitä!

2 kommenttia:

  1. Syksy on saapunut kalliollesi, totisesti.
    Kiva tuo kivitilataideteos. Olen myös jostain tuommoisesta haaveillut mutta ei ole toteutustasolle vielä ehtinyt.
    Mä siivosin kerran jo pihan kuntoon, mutta metsästä on tuupannut niin paljon lehtiä että ei sitä uskoisi ;)

    VastaaPoista
  2. Meidänkään piha ei enää näytä siltä, että siellä on rehkitty haravan kanssa tuntikausia pari päivää sitten... Kivitaideteos on kyllä kiva. Se tuli mulle ihan yllätyksenä. :)

    VastaaPoista