tiistai 21. helmikuuta 2012

Mukiutumista


Olen hengissä, vaikka blogi ei tunnu olevan. Olen palannut töihin, saanut samaan syssyyn kuumetta ja olo on muutenkin hieman pöllähtänyt. Yritän mukautua uuteen arkeen ja saada blogikuviotkin taas pyörimään. Sen voin kertoa, ettei töihinpaluu ollut lainkaan niin kauheaa tai outoa kuin kuvittelin, mutta kyllä se silti aikamoista mukautumista vaatii.

Jotta mukautuminen kävisi helpommin, mukiuduin kahden designvuosimukin verran. Erityisesti tuo muumimuki on hauska ja aionkin viedä sen kannustimeksi töihin. Kissat ovat omineet edellisen työmukini vesikupikseen vapaani aikana, joten on tehtävä suuria mukipäätöksiä.



Kirjoittelinkin juuri kissablogin puolelle, että kissat ovat onneksi jo sopeutuneet töihinpaluuseeni. Toivottavasti minäkin sopeudun lähiaikoina! :)

3 kommenttia:

  1. Ihanat mukit! Just kattelin tota muumimukia että se on saatava. Mä keräilen niitä aamiaismukeiksi ja kaikenlisäksi tossa on tosi kivat värit.

    VastaaPoista
  2. Minustakin tuo muumijuhlamuki on houkutteleva... Vaikka olen jotenkin lakannut kokonaan tykkäämästä Teemasta ja harmittaa aikoinaan hankkimani majakka-aiheiset keräilykappaleet. Teemaa vaivaa se, että sitä on liikaa, joka kaupassa, joka taloudessa. Olen kyllästynyt! Harmi.

    VastaaPoista
  3. Elämäni matkat, muumimukit on IHANIA! Yritän pitää jonkun tolkun kuitenkin, ja olen ostanut vain pari "erikoismukia". Onneksi olen saanut muutaman muun lahjaksi... Tykkään kyllä juoda aamukahvin isommasta sammiosta, mutta ei noita muumeja voi silti vastustaa. Omistamisen ja keräilemisen iloa...

    Saila, tiedän, Teema on kyllä ylihyödynnetty. Unikko-kuosinen Teema-muki ois kaiken kiteytymä - onkohan sellaista?

    VastaaPoista