keskiviikko 15. elokuuta 2012

Keskiviikkokuvia: Fiskars


Pitkästä aikaa täällä! Paasasin juuri kissablogin puolella, kuinka hankala, tai siis mahdoton, nettiyhteytemme on ollut viime viikkoina, eikä blogeja ole tullut päivitettyä senkään takia. Nämäkin kuvat otin jo viikkoja sitten, askartelin kollaasinkin (sen saa klikkaamalla suuremmaksi), mutta nyt vasta saan sen nettiin. Mikä menetys - no jos ei muille, niin ainakin minulle. ;)

Oltin ystävän kanssa päiväretkellä Fiskarsissa ja oli niin ihastuttavaa kuin siellä aina. En oikein tiedä, saako näyttelyissä kuvata, joten otti kaikki kuvat kameran erikoissuotimella. Näin kuvat eivät ole dokumentaarisen selkeitä eikä minua ehkä syytetä teollisuusvakoilusta, etenkin kun kuvat ovat nyt muuttuneet osaksi kollaasia. Seli seli.

Vaikkei kodin nettiyhteys toimisi ollenkaan, ideoin keskiviikkokuvasarjan, päivitän sen vaikka mistä käsin. Kesältä on jäänyt paljon kuvamateriaalia sieltä sun täältä, ja ajattelin, että voisin kerran viikossa päivittää noita kuvia blogiin. 

Toki toivon, että tänne tule muutakin päivitettävää. Meillä on esimerkiksi kesken suuri sokkelinmaalausprojekti, vihdoin ja viimein! Seitsemän vuotta suunniteltu on puoliksi tehty vai miten se nyt meni... Olen tällä hetkellä sairaana, mutta toivon mukaan päästään taas viikonloppuna sokkelin kimppuun. Postilaatikkoon on alkanut myös ilmestyä taimitarhojen syyskuvastoja siihen malliin, että pitää varmaan tehdä jotain syysistutuksiakin. 

5 kommenttia:

  1. Hieno kollaasi ja pikaisesti paranevaa bloginpitäjää sekä nettiyhteyttä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mä alan olla jo kunnossa, nettiyhteys ajoittain. Olen miettinyt, että inspiroivista kuvista voisi tehdä kollaasitaulunkin. Itseni tuntien mietin sitä noin kuutisen vuotta ja palataan sitten asiaan...

      Poista
  2. Ihana kollaasi, tuo Fiskars on vaan niin nätti. Mä ajattelen niin, että kuvata saa jos ei ole kielletty?
    Toivottavasti paranet pian ja edelleen toivottelen parempia nettiyhteyksiä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen joskus kysynyt kuvaamisesta ja vielä kuvien julkaisemisestakin, mutta tosi harvoin. Jotenkin tuntuu hassulta selittää, että mulla on sellainen blogi... No, enpä usko että noin pienistä kuvista on haittaa, päinvastoin, toimivat Fiskars-mainoksena!

      Poista
    2. Mä oon kans joskus kysynyt ja poikkeuksetta vastaus ollut myöntävä -luulen että juuri tuon mainosarvon vuoksi :)

      Poista