sunnuntai 26. tammikuuta 2014

Alkuvuoden kuvia








Tämän tammikuun aikana olen käynyt sympaattisessa Hämeenlinnassa ja siellä mm. Palanderin talossa, joka on 1800-luvun porvaristyyliin sisustettu kotimuseo, kuin iso nukkekoti. Olen ottanut muutamia kuvia kotipihalla ja tässä lähistöllä, ja tänään - kuten alin kuva osoittaa - oli harmaasta päivästä huolimatta melkein kevätalvinen fiilis. 



Muuten fiilikseni on ollut aika kivulias. Jo pitkään vaivannut käsikipu paljastui rasitusvamman lisäksi liian suoraksi rintarangaksi - olen kirjaimellisesti suoraselkäinen! - ja olen nyt vapaa-ajalla tietokonekiellossa ja onnekseni myös fyssarin hoidossa, joka tuntuukin tepsivän hitaasti mutta varmasti. Tänään halusin kuitenkin pitkästä aikaa bloggailla, vaan käsi ärtyi jo kuvankäsittelystä. Niinpä päivitän kuvia, palataan muihin kuulumisiin ja mm. edelliseen postaukseen tulleeseen kivaan haasteeseen lähiaikoina. 


2 kommenttia:

  1. Kauniita kuvia. Nyt vaan hissukseen, ettei vaiva pahene ennen kuin se paranee!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mamma N, koetan kyllä olla mahdollisimman hissukseen! Kirjan pitelemisestä en ole luopunut - lukemistakin olen vähentänyt kyllä hieman - mutta tietokone saa olla rauhassa kotioloissa. Olin kyllä ajatellut tehdä valokuvakirjoja ja ja ja... mutta sitten joskus. ;)

      Poista